ابراهیمی: در تمرین تیم ملی کری دربی نداریم

ابراهیمی: در تمرین تیم ملی کری دربی نداریم

ابراهیمی: در تمرین تیم ملی کری دربی نداریم

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی

 امید ابراهیمی پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی کشورمان گفت: از روز گذشته تمرینات تیم ملی آغاز شده است. انشا‌ء‌الله لژیونرها هرچه زودتر به تیم اضافه شوند تا بتوانیم تمرینات خوبی را انجام داده و آماده بازی با کره‌جنوبی شویم.

وی در مورد دیدار دوستانه تیم ملی مقابل کره‌جنوبی تصریح کرد: پس از جام جهانی بازی دوستانه نداشتیم و این نخستین دیداری است که برگزار خواهیم کرد. دیدار دوستانه با کره جنوبی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد تا بتوانیم خود را آماده بازی‌های جام ملت‌های آسیا کنیم. هنوز در مورد کره‌جنوبی با ما صحبتی نشده و شناخت‌مان از این تیم به همان بازی‌ مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برمی‌گردد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص پرفشار بودن تمرینات این تیم گفت: این تمرینات خوب است. با تدابیری که کادر فنی اندیشیده است، همه تلاش‌مان را به کار می‌بریم تا تمرینات خوبی را انجام دهیم و بازی خوبی هم مقابل کره‌جنوبی به نمایش بگذاریم.

ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که چقدر برای خود شانس قائل است تا تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند، عنوان کرد: تلاش می‌کنم که هر زمان در تیم ملی حضور داشته باشم، به تیم ملی کمک کنم. در حال حاضر نیز همین هدف را دارم و سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم که کنار تیم ملی حضور داشته باشم.

وی در خصوص کری‌های بین بازیکنان استقلالی و پرسپولیسی تیم ملی گفت: در تمرینات تیم ملی کری‌خوانی نداریم و نشنیده‌ام که کسی هم در این باره صحبت کند. ضمن اینکه به ما گفته‌اند که در این باره صحبت نکنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:, ] [ 13:39 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]